Nymålade naglar...

Hej!!!
Idag har jag varit hos en kompis och målat naglarna.
Så här såg det ut när vi målade med glitter:
Så här blev resultatet:
Så här gör du om du är sugen på glitter naglar:
1. Pensla på genomskinligt nagellack, men låt det inte torka.
2. Fixa fram pysselglitter. (eller vilket glitter som helst)
3. Strö på lite glitter i taget på maglen tills du är nöjd.
4. Måla förskiktigt på genomskinligt nagellack några lager.
5. Färdigt!!
Enkelt va!?
Vi använde:
Olika färger glitter
Depend överlack
Tandpetare
Lycka till med måladet!!!
Elvira♥

Kommentarer
Postat av: Hilda L

Jag blev rätt så nöjd med naglarna!Vist blev dom väl bra?Men risken är att det allt blir VÄLIGT GLITTRIGT!

2011-11-14 @ 17:52:29
Postat av: molly forssmed

2011-11-16 @ 20:58:13
Postat av: molly forssmed

2011-11-16 @ 20:58:14
Postat av: molly forssmed

hej hilda. du behöver inte skvallra bara för det är dina naglar och du tog ju ändå bort det ssen men visst du få ljuga det skiter jag i men jag älskar eran blogg pusspuss..!

<3<3<33333333

2011-11-16 @ 21:00:41
URL: http://mmollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback